Kväller

Ah, här e vaarmt.
Jag e så sjukt trött på dagarna när jag börjar klockan sju. När jag sen ska sova är jag inte trötter, typiskt värre.
Idag sov jag föresten för jäkla gott en stund ute i hammocken när det regnade och smattrade på taket, mys på det =)

Tänk att jag om typ tre månader eller nått kanske sitter på ett helt annat ställe, ett varmt ställe. Jag måste snart börja ta och bestämma mig känner jag. Inte lätt haha. När livet känns lätt känner jag inget dunderbehov av att åka, men sen kommer stunder där det bara är en spya på allt och det mesta som känns rätt och då känns det för jävla välbehövligt att åka. För less kan man då bli ganska lätt då och då!
Men jag ska åka, jag bara måste det.


Glaade

Näe, mot sängen med försök att sova.
Jag är sjukt glad att det är sommar och ljust när jag ska upp iaf annars hade det varit riktigt illa.

Tjingeling :)


Kommentarer
Postat av: Äääntån

Ah du fuskade, så dina segrar gälls inte ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback