.

Igår såg jag Mamma mia på bio. Ingen komplicerad film på något sätt, bara en glad film rakt upp och ner.
Jag har haft honey honey på huvudet hela dagen idag, så kan det gå.



Dagen började väll halvdant. Men den blev och har varit trevlans sen dess i ett ganska soligt Ystad. Måste säga att Ystad är jädrans mysigt! God mat och lite shopping blev det med =)!

Annars är det väll inte så värst mycket kvalité på livet just nu. Jag bryr mig samtidigt som jag inte bryr mig ett skit. Jag står still och känner för det mesta att jag inte har ett typ skit att hämta här. Jag blir bara så trött på så jäkla mycket. 
Men jag antar att jag har en av de bittra tiderna i livet just nu, har ju hittills i livet kommit lindrigt undan, så visst det är väl min tur att gå under ytan en del.

Men visst de finns ju ljusglimtar lite här och där, och dem tackar då jag för.

Näe, tjong på er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men Liiina! vad är det frågan om? =S

2008-07-15 @ 16:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback