Torsdag

Denna veckan har jag haft ganska noll koll på vad det har varit för dagar, men idag är det iaf då torsdag och det har hittills varit en satans lång vecka.
Här sitter jag då denna torsdag kväll, fryser lite smått, gäspar och är en aning trött. Jag hatar när jag inte kan sova på kvällarna/nätterna, drygt som fan. Inte blir det bättre av att man ligger och hör någon annan som lyckas sova brevid en. Just då skulle en säng bred som fanken och öronproppar sitta mer än fint. Såklart är man svintrött och vill bara sova när man väl ska upp, illa !

Annars har torsdagen inneburit att stiga upp klockan sex (gäsp) vara i skolan i två timmar, handla mat, åka hem till Sara, kränga bakad potatis, kolla i lite mer än fyra timmar på alla avsnitt av "Mysteriet på greveholm" och tränat med Emsään ( haha de va längesen som jag kände mig så kass och felplacerad mohaha). Tretton timmar efter att jag åkt hemifrån kom jag hem och käka. Och tro det eller ej, men nu sitter jag här!

Vad helgen för med sig får vi seeee..
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha men det var ju första gången, inte så konstigt. Fitnessen är inte lika svår, men desto hårdare och skojigare. =) hur som helst, jag är förlamad i samtliga kroppsdelar idag haha. träningsvärk... HEJ! hoppas på en trevlig helg. PUSS påre

Postat av: Lina

Hehe, ja jag kan tänka mig vilken träningsverk du har eftersom jag har en ganska bra träningsvärk i mina armar ;)! Puuuussen

2008-01-18 @ 21:40:20
URL: http://laiiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback