Som det kan gå

Fy fan vilket väder det har varit idag, otroligt ens att jag fick för mig att följa med till stan.
Men så blev det och det var då ganska trevlans iaf.

En sak som jag tycker är ganska (ganska mycket) roande är att sitta och lyssna på folk som sitter och pratar. Idag på bussen hem satt det två tjejer som var några år yngre än mig och snackade om festen de hade varit på igår. Fast att jag inte känner människorna är det lixom ändå roligt att höra vem som gjorde vad med vem, vem som spydde, vem som börja böla, vem som nästan gjorde slut osv.  Det roligaste är när den ena säger till den andra "Du detta får du inte säga till någon, du är den enda som vet", men tjo där sitter ju jag och hör alltsamman. Känns lite komiskt att jag och den andras bästa vän eller vad det var vet samma sak om denna människa fast att jag inte känner henne ett skit. Och vi är dem ända på hela jorden, ändå går hon ena runt och tror att det bara än en människa som vet haha. Nu var ju inte detta direkt en stor skandalhemlighet som jag fick veta. Det var bara att det var hon som var den som hade orsakat den stoora fläcken på mattan ! 
Haha undra vad fan de som satt och snacka på bussen skulle tänka om de läste detta. Hej på er då iaf ;) !

Igår investerade jag i tre nya filmer. Jag köper typ aldrig filmer. Jag hatar filmer/böcker som handlar om spöken/andar. Och tjo här har jag gått och råkat köpa just en sån film, det är illa, för jag sätter på den i min ensamhet och börjar titta på den utan att veta vad som väntar mig. Sen går det upp för mig vad jag har köpt, från början tänkte jag att "äsch nä, de är bara jag som har livlig fantasi och tror att det ska vara en "spökfilm" bara för att en viss liten sak händer". Men icke filmen går ut på spöksaker. Men då är jag redan inne i filmen och vill se hur den slutar. Som tur är var det en "mild spökfilm" och jag använde mig flitigt av kuddar och sänkningen av volymen!

Näe, nu ska jag ta mig en dusch, dricka te och se om det går något av värde på TV.
Take care, Tjingeling !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback