Slappe dag

Idag har det varit slappedagen nummer ett denna vecka tror jag. Det är dock segesegt när man somnar på dagen och sen när vaknar typ bara 40 min senare och då är det möörker som möter en.
Ikväll har jag och Sandra bakat negerbullar, druckit te (det gooodaste teet som finns vad jag vet) och sist men inte minst krängt i oss alla negerbullarna, förutom en. Och mitt tillstånd efter att ha tryckt i mig säkert 12-15 negerbullar är förvånadsvärt bra måste jag säga!

Fredag imorrn och det ska bli en trevlans dag på alla sätt och vis =) 
Också är det ju då den 11 Januari och vem fyller hela 15 år då om inte Sandra =). Det är konstigt det. Men nu är det så iallafall.


image170
GRAAAAAATTIS MITT KRUSBÄR! ♥


I'll never be Maria Magdalena
(You're a creature of the night)
Maria Magdalena
(you're a victim of the fight)
(you need love)
Promised me delight
(You need love)

Gårdagens och dagens absoluta tjaaaaaaaaaat, mohaha ;)
Tjingeling på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback