Lördag

Gud vilken lång dag det har varit och är idag och jag känner mig halvseg.
Så "erbjudande" om två olika fester byts snällt ut mot chill i sängen och krängande av godis och "ikea-chips". För tillfället låter det som en bra idé och otroligt lockande =) (om det vara hela kvällen kan man ju dock undra ) !

Haha jag verkligen söööög på bowlingen igår! Inte vann jag över Sandra, inte vann jag över Mamma, inte vann jag över Pappa och inte faan vann jag över Anton heller. Men de va trevlaaans =)

    

   Ha en trevlans kväller =) Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Näe, du var inte ens i närheten av mig på bowlingen igår. Muhahaha!
I rock!

Postat av: Lina

Du! Nästa gång din fjäenter..då ska du få se vem som äger. Och även på Mariocart, där skulle lika bra jag kunnat vinna, HA!

2008-01-12 @ 17:39:00
URL: http://laiiina.blogg.se
Postat av: Äääntån

Ah du snackar...

2008-01-13 @ 17:05:19
URL: http://euforia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback