Jag vill ha shorts

Då var det dendär söndagen igen. Jag känner dock inget speciellt inför kommande vecka.
Nu sitter jag här och försöker få ihop nått att skriva bara för att, får se hur det går.
Kvällen har mest gått ut på att halvbråka med Sandra, äta glass, bananer & chokladsås med Sandra, sitta och sjunga till en massa sommar&glade låtar med Sandra, kolla på "Andra avenyn" med Sandra och till sist sitta och störa mig på Håkon med Sandra haha!
Sen frågade Sandra mig om hon fick låna min studentklänning på skolavslutningen. Hon berättade även att deras klasser skulle fira skolavslutningen på stranden. Ja de gäller ju att planera i tid haha!

Idag kände jag ett jädrans behov efter att kunna gå omkring i shorts igen. Det skulle då vara något, gärna med ett trevlans linne, tunna skor och lite brun färg på kroppen !
Fast jag ändå glad att jag inte (iaf hittills) har blivit superäckligtdeprimeradaggresiv för Sveriges äckelväder som råkar vara denna tiden på året plus ett antal månader till (okey lite ilska finns det) !

Nu ska jag besöka min säng, Tjingeling !


Kommentarer
Postat av: Äääntån

Fliiiiin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback