Hata

Blörk, jag hatar detta vädret.
Möjligtvis är det väll mys när man e inne. Men fan inte om man ska någonstans men inte kommer dit.
Så ja, här sitter jag helt iordning och är äckelrastlös. Hata!

Idag har jag köpt nödskor på skopunkten. Jag kände att det inte riktigt längre funkade med de andra skorna som läcker in här och där och har hål under sulorna(kände även att jag inte orkade mammas vidriga tjat om att jag nu faaaktiskt verkligen behövde nya skor, och huur kan kunde jag vara så dum att jag lämna tillbaka ett par vinterskor jag köpte för ett tag sen).
När vi körde dit var det den tiden idag då det såklart var jättemycket olyckor. Bilar som kört av vägen, vi körde säkert förbi tio bilar som var på språng eller som kört in i varandra.
Haha och jag kände att vi var en aning korkade som gav oss ut fast dem "varnade" att man helst skulle låta bli att köra bil. Men hej och hå, där satt vi och lite lite halvt om halvt "riskerade liven" för sketna skor från skopunkten.

Jaha, och vad ska jag göra nu då? Jag e irriterad och tjuurig!
Fuck off på er och tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas du är på bättre humör idag Lina ;) Och lycka till på du vet vad imorgon! haha =) pussipuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback