En ganska lång dag

Idag känns det inte som en kort dag, inte en som en lång dag. Mer som en ganska lång dag.
Dagen (morgonen) började med en kortis lektion typ 50min, tänk va skönt om alla lektionerna hade varit så korta.
Fast denna terminen läser jag dock myycket roligare ämnen än förra. Jag är så jäkla glad att kemin är booorta =D!

Jag stör mig lite halvt på stan, det känns som den bara jävlas med en ibland.
När man ska ha något och har världens längsta tid på sig att titta runt hittar jag för det mesta inte ett enda skit. Men idag när jag hade typ 50min på mig hittar jag lite av varje lite varstans som jag inte hann prova eller som jag inte hann fundera över aaaalls. De är småstörigt. Men jag fyndade iaf en jacka åt det våriga hållet. Det jag saknar mest med våren för tillfället är VÅRSKOR.  Vinterskorna detta året är mest fula tycker jag ! 

Näe, snart väntar maaaot och sen blir det träning med Carro & Sara !
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback