En brao dag

Idag har bara varit en sån gilla gilla dag :)
Först ute på en "måste göra sak" , sen en runda i stan, hem en sväng, åter en runda till stan med Johanna, träffade Anton, vi käka på burger king, sen bio, och nu sitter jag här i tha Hållös hus (hoppas bara på att inte detta jäkla internetet fuckar sig så allt försvinner)!
Och inte har jag betalt något, inte ett endaste dugg för denna dagen. Ah det är trevligt med kuponger och presentkort. En stor TUMME UPP för det :)

image168
Och filmen "The Jane austen book club" var bra bra bra. Den va bara så kul, mysik och så gullig på nått sätt.
Fy fan vad jag gillar filmer som slutar lyckligt, och lyckligt för alla. Som Anton sa, det var en "Feel good movie" :)
Filmer som slutar sorgligt borde inte få finnas, jag ser defenitivt inte någon som helst mening med det. Man mår bara dåligt av det. Och vem vill göra en film man mår dåligt av, må dåligt kan man göra för viktigare saker en film.

Tjingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback