Caroline & Carolina

Haha, under nästan hela gymnasietiden satte lärare ihop mitt och Carros namn som att vi var en person när det skulle ta närvaro osv.
Det blev typ alltid : Maja? ja, Peter? ja, Ulla? ja, Oskar? ja, Siv? ja, Caroline och Carolina? ja ! Och om en av oss inte var där blev det alltid ett jäkla ståhej om vem som var vem av oss. Var Carro sjuk kunde jag mycket väl få hennes frånvaro och tvärtom haha.
Inte har vi sluppit ifrån detta nu heller märkte vi idag haha. När vi satt på vår lilla Grafiska kommunikation och det kom till uppropet blev det exakt lika dant Caroline och Carolina? Inte för att det är så att jag stör mig på det, tycker att de e ganska komiskt och kul, blir alltid ett extra litet skratt ;) !

Nu ska jag käka, sen ska jag iväg.
Jag ser fram emot om typ 1 ½ vecka om allt går som jag vill!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det lät mer i stil med: Abduhl? jaaa! Fredrik Glans? jaaa! Beeeetim? jaaa! haha =) lycka till idag ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback