.

  • Idag e det kallt. Jag förstår inte varför det typ alltid ska bli kallt och snöliknande efter jul.
    Det kan väll bli det typ en vecka innan, och efter jul ska det vara slut. Deal !
  • Haha jag förstår inte varför jag ska totaltjata ut låtar som jag hör som e bra. Men nu är det så det ligger till.
  • Emelie, jag börjar bli ganska laddad för ett "boxnings pass" mohaha, kommer dock vara stendöd efter.
  • Jag kan inte bestämma mig för om denna veckan går jättesnabbt eller jättesakta.
  • Idag har jag luktat på Anton och deras gran, förstår fortfarande inte varför man inte vill ha granen inne! Det vill jag!
  • Nu är jag sjukt sugen på all möjlig mat.
  • Det känns som att jag har varit "ledig" jättelänge, vilket dock är bra !
  • Jag vill bara få en viss sak överstökad.
  • Pengarna på min mobil försvinner sjukligt fort, det är inte det minsta bra alls.
  • Jag vet inte varför jag sitter och skriver sånt här, antar att jag tycker att det är hyffsat "kul" och underhållande.
  • Jag vill ha "trudelutten" till Teskedsgumman" som ringsignal, den känns så glad. Kanske skulle försöka hitta den?om den ens finns?
  • Jag är sugen på en riiiktig filmdag, med filmer från morgon till natt.
  • Det är skönt att sova, men varför ser det så eeextremt skönt ut att sova på filmer?
  • Snart ska jag kolla på ett ganska larvigt program.
  • Jag tycker fan inte att de ska höja busspriserna, sänk dem istället!
  • Anton har sagt att han ska ha fest, kom ihåg det, för han ska fanken inte komma undan denna gång!!
  • Varför ska det vara så himla svårt att hitta byxor? Jag har en färg på byxor som jag absolut vill ha, men hittar jag det? nej!
  • Vad är det som gör att vissa gillar en sorts musik som andra nästan hatar?
  • Undra hur många gånger i sitt liv man kommer ha exakt samma "klädeskombination". Samma byxor, samma tröja, samma strumpor samma trosor..ja ni fattar.
  • Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback