Välkommen

Välkommen hem today Caroliiine :) Trevligt för oss, mindre trevligt för dig hehe.
Det otrevliga för oss är dock att vi kommer se ut som snögubbar jämfört med dig ;( ! Vi hoppas iaf på att detdära vårvädret snart kommer tillbaka :), för allas skull !

Jahaja, här sitter jag och har tråk ännu en söndag för att någon ska vara duktig att jobba.
Jag sitter här och försöker hålla de lite halvt ångestladdade tankarna borta om att jag har tackat nä till att jobba en söndag, det hade varit pengar det ! Men nä, denna månaden får jag nog ha jobbat vad jag ska nu. Igår var det den segaste dagen på sjukt länge.
Men emellanåt känns det så komiskt där att jag skrattar lite trevligt för mig själv.

Igår var jag och Anton hemma hos Jakob och kolla schlaagern haha. Får inte glömma att vi krängde satan, iaf jag. Känns som att jag tryckte i mig, sådär trycka i sig så man blir så jäkla mätt och det känns som att man ska spy. Men nu skulle allt resterna som lämnades kvar sitta bra, speciellt eftersom jag nu tänkte gå och kolla på en film.

Ha de fint gott folker!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Caroline

Man tackar, man tackar! =) Men jag kan ju lugna er med att jag faktiskt inte är speciellt brun :P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback