Trött i fötterna

image196Gah, fanken vad jag är trött i mina fötter.
Idag har det blitt frukost och stan med Sara. Det var jäkligt längesen jag var i stan så länge som det blev idag. Den sista tiden har jag typ bara gått i stan efter skolan när jag har vatt tvungen att köpa något eller när jag väntat på bussen. Men idag var det en stanrunda på riktigt. Så nu är lite småtrevliga saker inhandlade. Bla ett par vårskor, så det skulle inte skada om man kunde använda dem snart! Det är föresten inte klokt vilka massa snygga shorts det fanns lite här och där, gilla gilla ! Kan ju alltis hoppas att de finns kvar när man väl ska köpa dem. Tack för en trevlans dag Sara :) Graffiti nästa !
Har ingen aning vad som händer ikväll. Kan tänka mig att de blir småtråkigt, segt !
Jag har gått och fått för mig att jag ska börja springa två gånger i veckan, får allt se hur det går med det.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Jag ska allt tvinga dig att springa ;)

Postat av: Lina

Yes, jag hoppas att du håller vad vi tummat på ;)

2008-02-08 @ 19:53:28
URL: http://laiiina.blogg.se
Postat av: Sara

Tack själv Affe för en mysig dag :) Tror faktiskt att våren är på väg. Vårblommor och knoppar på träden =)

2008-02-11 @ 12:35:42
URL: http://yours.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback