Tisdag

Jag måste medge att denna dagen rullar på rätt bra faktiskt. Har varit inställd på att de skulle bli en lååång, seeege, tråååkdag. Men den rullar som sagt på. Vatt i skolan, vatt i stan, sovit och kollat på Lost. Jag kanske föresten inte ska säga för mycket, klockan är ju i och för sig bara tre haha.
 
Det är lite tråk när man får för sig att någonting som man har sett är jättefint och man är nästan är säker på att man ska ha det. När man sen ska köpa det ser de inte alls ut som man hade tänkt / kommit ihåg det haha. Jag som trodde att jag skulle komma hem med en bikini idag. Men icke. Fast, kanske lika bra det. Tråk att köpa en bikini när det är samma dag som Carro den fulingen åker till Thailand ;).  Men när hon kommer hem, samma dag som mitt busskort förövrigt går ut är det typ två månader tills jag åker till Tha Egypten. De känns som att det är mycket längre tills dess än vad det egentligen är. Emsään, nu närmar sig föresten ditt äventyr med ;) !

Lilla jag har nu föresten gått och hittat en "utbildning" som verkar rätt skoj faktiskt. Men har inte hittat vad snittet har varit innan, vet inte riktigt om jag vill hitta det heller haha.

Näe hörrenini, ha de bra ! Tjingeling !

Kommentarer
Postat av: Emelie

DONE!!!
Ooooooj ooooj vad spännande, vad för utbildning, var? tell me! =) Ses snart. heejs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback