Söndag och lov

Haha ja, tänk att jag ska gå och ha lov i veckan. Jag vet inte riktigt, men de känns lite konstigt att ha lov från något som man inte direkt lägger ner så mycket tid på ändå i veckorna. Men de e ju kul iaf.

Söndag idag och jag är tröööötter.
Kvällen igår var väldans trevlans får jag säga :) Haha, meen vad är det med låtarna i schlaaagern? där var ju inte en ändå bra med, iaf inga som va bra sådär första gången man hörde dem. Man kan ju undra hur kassa de andra låtarna som inte har valts ut att vara med är. Vi, jag tyckte iallafall att det var jädrans skoj att Carola & Johnsson bara gick till andra chans, de var de nog inte beredda på haha.
Imorse när vi vakna och Jakob & Anton cykla och köpte bullar satt jag och pilla lite på Jakobs ipod. Möjligtvis var det segheten i huvudet sen kvällen/natten som gjorde att jag inte fick rätt på den, de kom bara upp en låt hur jag än gjorde; Robbie Williams - She´s the one. Jag har ju hört den innan nån gång då och då, men de har inte direkt varit någon låt jag lyssnat på. Meeen nu idaaag, har jag blitt kär i den, mest i början! Men nä denna får jag inte tjata ut för jag vill inte tröttna på den riktigt än...

  
 

Haha, jag vill se diina bilder Emsään ;) (Jag hittade föresten ditt kamerafodral under bordet i köket idag haha)

Resten av dagen har jag trött varit och fikat hemma hos mormor&morfar, varit på dendära "nya stora zooaffären" (en jobbig jävla affär) och varit på IKEA.
Jag brukar inte somna speciellt fort, men i bilen hem gick det minsann undan. Jag vakna en gång av att mamma garva åt att jag satt och sov med öppen mun. Och när vi skulle lämna av mormor drömmde jag att mormor klev ur bilen och stod vid min ruta, så då vakna jag av att jag vinkade ut genom fönstret. Men icke stod där någon mormor haha.
Så jag vet en som kommer sova gott ikväll, men innan det är det den vanliga söndagssysslan på kvällen som gäller, se Andra Avenyn med Sandra ;) !
Nu e de mat här, bra för jag e då jäkligt hungrig!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback