Sol & Körkort

Tjohopp i solen, eller ja, nu börjar ju de bli kväller så den e väll i och försig typ borta. Men det e iallafall fortfarande ljust ute, det är mer än vad man kan kalla att det var för några veckor sedan. Det går mot våår mina kära vänner. Eller så känns det bara så för att man har blitt bortskämd med sool de senaste dagarna. Skulle väll inte direkt förvåna mig om de blir nått otrevligt väder snart. Meen för dagen kan man ju iallafall leva för att de var varmt och riktigt behagligt i solen där det inte blåste. Det har nääästan varit så jag har haft lust att ta mig ut en runda och springa, men bara nästan. Det blev iallafall en liten promenix med Anton, tack vare att jag tog fel på busstiderna haha!
Detta var då något av dagens posetiva. Dagens negativa har varit mensverk. Vad är det för ett jäkla påfund? Ett onödigt sådant iallafall. Blodet och flööödet kan man väll leva med, men orka magont. Aooojaa...

Idag har jag föresten hämtat mitt körkort. Jag är så snygg på det så att jag lätt kommer att komma in på ställen med 25:års gräns bara för att jag just på fotot är så snygg. Iallafall om man tänder på nyvakna albinos !

Näe nu ska jag återgå till att agera målare av halv"giftig" färg, sexit värre tycker jag allt. Nästan som på mitt körkort ! Jag måste ta de lungt med alla heta bilder på mig, risken är att jag snart tänder på mig själv ! Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Makitcha

Grattis till Körkortet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback