Onsdaaaag

Yes, här sitter jag då. Precis nästan kommit hem från Anton och ska åka till skolan om typ två timmar. Var tvungen att åka hem om imellan för att Anton skulle ha ett väldigt otrevligt seminarium. Orka ha seminarium, de är en sån sak som jag inte kommer gilla alls att ha.

En sak som är konstigt men jäkligt bra, är att jag inte har varit alls så rastlös som jag trodde jag skulle bli, inte än iallafall. Jag tänkte att veckorna skulle bli riktigt sega. Men de går precis så snabbt som de brukar. Resten av veckan är till och med redan planerad, inte klokt inte klokt. Jobba imorgon och på fredag. På lördag ha soovmorgon och på kvällen schlaaager & fest hemma hos Jakob, på söndag lär man väll inte vilja göra något kan jag tänka mig.
På fredag får jag lön föresten, de e ju trevligt, men de som är mindre trevligt är att man då måste börja tänka på att man måste jobba några dagar så att man får någon lön nästa månad. Illa. Jag tycker fortfarande att det är en grymt konstig känsla att man hoppas på att man ska jobba samtidigt som man verkligen inte vill.

För tillfället stör jag mig på att jag har framkallat foto som jag skulle sätta in i mina fotoalbum, men klistret är slut så de sket sig.

Näe nu ska jag nog ta och kolla Gynning, ikväll är det ju föresten dags för Lost igen - späännande !
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Glöm inte att det är Entourage ikväll. Så jävla mkt bättre än Lost ;)

Postat av: Caroline

hahaha, fan vad ball, nu när du säger det så har jag för mig att jag tänkt det en gåg
ng också då jag såg ett foto på gynning, men det hade jag helt glömt bort, får kolla in hennes händer rejält nästa gång ;) Ha d =) pussss

2008-02-13 @ 17:02:15
URL: http://caallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback