Morrn Morrn

Happ, här sitter jag in Tha Hållös hus och väntar på att Anton ska sluta jubba. Lite halvtråkit.

Igår var vi och kolla på  Melodifestivalen med Emelie & Martin. Vissa låtar var ju bara "Jaha och en massa garv". Vidare gick ju då Amy Diamond och Christer Sjögren. Tack vare Anton och Jonte kommer jag alltid ha en jäkla stämpel att vara något jäkla Diamond fan, men icke. Fan är att ta i haha, men hon hade iaf den bästa låten tyckte jag allt ;). Sjögrens låt var ju bara så ful haha, men den var ändå ball bara för att den var så ful. "I Looooove Euuuurope..", men hur fanken kunde Suzzie Trapper och hennes (m)irak(el) gå vidare till andra chansen haha? 
Den som ägde allt var dock Björn Gustavsson !

Sen blev de en impuls runda och köpa godis och tittande på en film. Den var tydligen bra, men jag var endast vaken i typ samanlagt en kvart av hela filmen, illa illa.

Denna helgen har gått oroväckande snabbt haha. Får se vad följande vecka kommer att bjuda på. Har ingen aning riktigt vad som händer förutom tha schoool, men men.
Idag hoppas jag iaf på en massa trevliga och smaskiga rester sen Sandras partaj igår och att hon har fått saker som även jag har nytta av, de är allt trevlans det !

Jaha, vad ska jag nu fördriva tiden med?
Tjingeling på er!

Kommentarer
Postat av: Makitcha

Björn Gustavsson är bara så himal rolig. Lätt bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback