Måndag

Yey, en måndag till. Inte klokt vad det finns många måndagar. Och fler finns det !
Hittils bjuder veckan på fika, Anton, skola och jobb.

Fy, vilken seg lektion jag har varit på idag. Vet inte varför men den var bara så jädrans trååkig.

Idag har det inhandlats två nya tekniska prylar i vår familj. Jag har äntligen fått tummen ur röven och köpt en ny mp3,  mamma och pappa har äntligen fått sina tummar ur röven och slutat vela med en ny tv och istället köpt en. Trevligt !

Just nu skriver jag bara för att jag ska ha nått att göra eftersom det av någon anledning på datorn tar en jäävla tid att föra över låtarna till mp3:n. Därför är allt dethär svammlet helt onödigt.
Men en sak är säker, de kommer ta ett tag innna jag tröttnar på musiken.

Idag har jag föresten inte varit helt körd i huvudet, det tackar vi för.

Näe, nu ska jag käka och sen gå och tvätta mitt skitiga hår!
Tjing på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback