Måndag

Jag skulle braa gärna vilja veta varför det sååå ofta är att man hittar saker när man inte letar. Jag vet att jag har undrat det innan ja.
Idag hittade jag förutom sånna "köpa nytt för det har tagit slut saker" en väska och taaamtadaaam, ett par jeans. Det är inte det lättaste haha. Nu har jag försökt bestämma mig för att inte köpa något förrens det är dags för stockholms trippen. Förutom en ny mp3 / ipod !

Sen var vi och åt middag hemma hos farmor. Vi åt nostalgimiddag; biff och spagetti.
Jag vet inte när jag såg och än mindre åt vanlig hederlig spagetti och inte såndär fullkornsspagetti som vi tyvär aaalltid äter här hemma. Heder till den riktiga spagettin!

Näe, nu ska jag dra mig mot TV-apparaten hade jag tänkt mig.
Må väl !
Tjingeling !

   

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha Lina flyyyyyyger =D

Postat av: Emelie

Haha xxxxxbilderna sköter vi på en mer diskret nivå kände jag ;D haha återkom på msn vetja! ;) Eller du kanske föredrar att jag laddar upp en bild på självaste Lina the Vagina! moahahah =D Tack du :) är allt lite nervig. PUOSSSSS

2008-02-18 @ 22:17:48
URL: http://endagsomdenna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback