Lördag

Haha, icke blev de någon speciellt lång sovmorgon här inte. Så kan de gå när man somnar tidigt.
Bara för det är mitt rum nu väldigt städat nu kan jag meddela. Mina svarta gardiner har även bytats ut mot mina viita. Och ooj vad det blev ljust på rummet haha.
Nu väntar jag på att Sandra ska komma hem från bull-fastlagsbull-wienerbröds shoppingen så att vi kan köra och hämta farmor, jag ä huuuungrig. Jag gillar föresten inte alls speciellt mycket att köra, mina föräldrar tvingar mig haha.

Ikväll blir det schlaaaagern och paaaartaj. Rätt roliga som ska vara med ikväll har jag för mig.
Stör mig dock lite halvt på att de har satt ihop Carola och Andreas Johnsson. Är låten bra kommer jag inte kunna hejja på den bara för att det är hon som är med och gör den. Visst hon ser jättebra ut och hon sjunger kanonbra, men förutom det stör jag mig mest på henne, speciellt när hon pratar haha. Men vem vet jag kanske blir rent frälst i henne ikväll..
Fast jo jag ändrar mig, jag kan visst det hejja på dem. Måste ju stötta Andreas ;)!

Nu ska jag (blä)köra!
Tjingeling !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback