Helgen

image191I helgen har det gjorts lite av varje kan man väll säga.
Fredag förmiddag startade galant och jag har nu gått och blivit med körkort. Grattis till mig själv =D ! Jag känner dock ingen direkt stor längtan efter att nu få brumma omkring själv i en bil, folk tycker att de e konstigt att jag inte slängde mig i en bil så fort jag kom hem för att ta mig en tur i ensamheten. Men ja, jag vet inte riktigt, de e inte riktigt det jag har sett framemot. Jag har mer sett framemot att ha det gjort, slippa tänka på det och framförallt slippa ta sig till körskolan haha :) !

Så det som jag sa till alla som frågade vad jag skulle göra den närmsta tiden efter att jag tatt studenten är nu avklarat, fixa mina IG och ta körkort. Nu känner jag att jag vill/måste komma på nått nytt att göra så att jag kan fylla ut mina dagar lite. Som veckorna ser ut nu är det typ en lektion om dagen som gäller, inte för att jag klagar på det haha, men lite mer planer skulle ju inte sitta helt fel, känner mig redan lite halvt rastlös av att tänka på veckorna som kommer den närmsta tiden. Men de fixar sig säkert på något sätt hoppas jag ! 
På kvällen var det dags för Antons partaj. Det var lyckat och med trevlans trevlans folk :) ! Skulle dock använt min kamera kom jag på lite så här efteråt...illa illa.

Igår var en satans lång dag på något sätt. Dagen bestod av att sitta på köksgolvet och äta vetebullar, sova, sitta och stirra rakt fram, prata minnen med Martin och Lii i flera eeevigheter, sova lite till, panta burkar/flaskor, bli akut hungrig, handla krängemat och titta på Göta kanal. Det halvroliga var att jag och Anton gjorde oss "pyttelitehalvtiordning" vid halv elva tiden och skulle vara duktiga och gå ut en sväng så att man blev lite pigg. Haha men icke, vi gick ner "övernattningsgästerna" och där blev vi sittandes och ut kom vi inte förrens vid fyra. Så kan det då gå. Idag blev de en runda i sooolen och ännu mer slängning av flaskor och pantande av flaskor. Nu är jag hoooome och ska ta mig en lång dusch!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: My

Grattis grattis grattis :)! Bra jobbat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback