Fram och tillbaka dag

Fy fan vad jag va trötter imorse. De e sjukligt segt. Man bara längtar tills man får komma av bussen ut i kylan så att man piggnar till och inte somnar.
Idag känns det som de är värsta bussdagen. Bara fram och tillbaka. Först åkte jag till skolan, sen hem från skolan, va hemma typ två timmar, åkte med bussen till stan igen och åt lunch med Sara & My, åkte hem igen, nu kommer jag vara hemma 1-2 timmar sen ska jag med bussen igen. Kan ju vara glad att jag har ett såntdära månadskort iaf. Annars hade de blitt en dyr bussdag, iaf om man åkt på de vuxnas jäkla priser.

Tänk att de fan redan är onsdag imorgon, de e inte klokt någonstans. Den tiden den tiden... tänk om man bara kunde hoppa över den lite hipp som happ!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Caroline

jaaa... som att tex stanna tiden när man är här i Thailand =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback