En fikande dag

Efter en natt som inte var den bästa så har dagen varit vääldans trevlig tycker jag :)
Inatt gick jag till och med och la mig på soffan ett tag efter några jävla försök att sova, men gick det? Ickesanicke. Det är så sjukligt jävla irriterande att verkligen inte kunna sova när någon ligger brevid en och just sover. Ju fler och fler "sova andetag" man hör ju mer irriterad blir jag haha, ja de e illa det !

Men men, som sagt, det har annars varit en riktigt trevlig dag. Frukost med Carro och Sara, en lektion blev istället en runda på stan med de filurerna och sen en fika till där även Emelie joina :) !
Tack för idag ♥ !

Sen blev det en sväng om till skolan för en lektion. Ja, de va skoj det med haha. Raaaaare !
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Raaaaaaare ;) Tack själv ♥ , mycket trevlig dag =)

Postat av: Sara

Tack för igår söta rara Lina :)

2008-02-28 @ 11:35:25
URL: http://yours.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback