Trött i fötterna är jag

Tjohopp och helgen är slut, vilket idag inte spelar någon som helst roll eftersom jag just nu inte ser något arbete i sikte dem närmsta dagarna. I helgen har jag inte jobbat heller och det har varit en trevlans helg måste jag faktiskt säga =)!

Idag har jag vandrat runt med Therese i stan heela dagen lång. Och det var trevlans trevlans =) Skulle bla byta saker, eller ja en sak haha. Men det blev inte mycket av det eftersom jag på det stället verkligen inte orkade ta tag i att ställa mig i kö. Så det får bli ett senare projekt, möjligtvis imorrn.

Det är galet att det är nyår på onsdag. Ett år har gått sen sist. Det känns inte längesen när man tänker på just den dagen, men om man tänker på allt annat : vår, sommar, höst och resa känns det så mycket längre.
Jag brukar inte ha direkt höga förväntningar på nyår. Kanske för att jag aldrig har haft dendära ultimata nyåret som har "varit helt perfekt och det bästa i hela mitt liv". Trevligt har jag helt klart haft det. Men ja, det har inte varit något överspeciellt och jag har inte haft skyhöga förväntningar på att det ska vara det heller. Antagligen därför har jag typ aldrig blivit besviken på nyår (om man bortser från ett nyår för typ fem år sen när jag kommer ihåg att jag var skitsur och arg när jag kom hem på natten och skrev ett dagboksinlägg på lunar som inte var allt för glatt haha).

Så på onsdag är det dags igen. Och jag tror att det blir super trevligt och jag känner riktigt för att bli en massa lullig och en massa fnissig. Haha, opps lite förväntningar där, meen jag tror att det blir trevlans och jag kan ju inte direkt gå dit och tro att det ska bli trååk ;)
Största problemet är vad man ska ha på sig, det kommer man då aldrig ifrån!


Det är konstigt så mycket man kan vänja sig vid musik man inte alls gilla första gången man hörde den, eller jag gör så iaf då och då.

Tjingeling på er !


Kommentarer
Postat av: tut

jaaaaaaaaag har hittat skor :D nä nä nä nä näää nääää =D

2008-12-29 @ 19:31:18
Postat av: Äääntån

Ha, det där "misslyckade" nyåret minns jag allt. Även om vi knappt kände varandra då, hehe. Bara för det ska jag in på lunar och läsa dagboken från den dagen ;)

Postat av: Lina

Jag har meed hittat skoor, nää nä nänänää ;) Och ett linne,så jag dumpar klänningen ;P!

2008-12-30 @ 14:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback