Tomte och årets skönaste dag

Antar att ingen missade att det var julafton igår. Det ända jag missade var hälften av Kalle anka när jag skönt somnade i soffan. Trots minimal julkänsla var det en trevlans och mys kväll igår och jag var så glad att jag inte satt i Bangkok.
Efter lite tjat och lite tjat till blev det att Sandra som vanligt var tomte ♥, det kan jag nog säga att alla vi har som höjpunkt denna dag haha.

   



  

Idag har årets skönaste dag som vanligt infunnit sig. Idag ska man gå i pjamas hela dagen, kolla film och trycka i sig det ena godiset och maten efter det andra. Näe, nu ska jag väcka Sandra så vi kan fortsätta kolla på filmen vi börja se i natt.

God jul på er, Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hihi wiiiee va mys =) Alltså ni är så SJUKT lika!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback