Tisdaaag

Dagens samtalsämne lär väll vara jordskalvet.
Jag trodde inte ens att det kunde hända här men det kunde det visst.
Och jag min tönt vaknade inte ens av det, jag vill ju känna hur det kändes. Men icke.

Annars då? Jo jag har halvt om halvt börjat tappa min tro på vuxenheten.
Jag vill vara ett litet sött barn som bara är ett barn och som vid denna tiden endast har att tänka på om tomten ska komma eller inte!
Kom typ precis hem från stan och dem enda jag har sett skratta är barn. Inte en enda jävla vuxen.
Vuxenheten får en chans till att bjuda mig på skratt om någon timme när det blir dags för nästa stanrunda.

Ska föresten bli intressant att se vad jag ska ta mig till efter nyår och till våren.
Det är tydligen som det är med jobb här hemma nuförtiden och jag har inte kommit in till någon kurs jag har sökt utan är köad till aaalla..inte lägligt.


Min för tillfället tjatlåt.  Mummy dear, mummy dear..

Tjong!

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Oj oj Supertramp såhär på en tisdag! Inte illa :)

Postat av: Caroline

Jag missa också det. Så jävla trist =P

2008-12-16 @ 17:24:46
Postat av: emelie

älskade låt! haha men tjejer, hur kunde ni missa detta skalv? Haha galet värre!

2008-12-16 @ 20:39:04
URL: http://endagsomdenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback