Söndag idag

Yes söndag idag. Fjärde advent med för den delen.
På tal om fjärde advent har jag noll, verkligen noll julkänsla. Inte för att jag brukar ha någon värsta känsla av det, men någon trevlig liten julkänsla borde ju kunna infinna sig i mig tycker man..jag känner inte ens något speciellt för julklapparna i år. Då är det något som är fel där inne!

Jag hade liite julkänsla de dagarna när jag precis kommit hem, men det är totalt borta nu.
Vet inte om det är för att jag har varit inställd på att inte vara hemma nu. Men man tycker ju att jag borde ha vant mig, men men.

Jag har iaf idag varit på julkonsert, brandkårens kulkonsert till och med haha. Sandra delade ut blommor till dem som var med där och vi fick gratis biljetter. Viilken upplevelse haha, jag sänkte medelåldern rejält. Jag har aldrig sett så många gamla människor på en gång. Teoretiskt sett borde någon av alla dem egentligen dött där mitt bland allt. Men vad jag hörde var det "bara" två stycken som blev hämtade med ambulans.
Från början var det sjukt tråkit, men det blev väll helt okey sen ändå :)

Nu är jag trötter efter fyra arbetsdagar. Fast en av dem dagarna blev det istället för sju timmars jobb, en och en halv timmes jobb. "Systemet" la av så att typ ingen kunde göra nått. Så där satt vi snällt i flera timmar. Sköönt, men ganska drygt i längden.

Nääe, nu ska jag fortsätta kolla heartbreak hotel.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback