Året som gått, 2008!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, en hel del. Detta året har nog varit mitt sämsta år. Vet inte om jag ska ta i och säga att det har varit det sämsta i hela mitt liv, men iaf det sämsta på läänge. Fast trots att det har varit det sämsta jag har varit med om är det detta året som jag har gjort och upplevt en massa. Jag kommer antagligen att komma ihåg det som ett dåligt år, men ändå som ett "behövligt" och resande år. Ett år på gott och ont!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade som vanligt inga nyårslöfte. Kankse är det dags, kanske inte? Men nä, jag lär nog inte ha några detta nyåret heller.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nepp
4. Dog någon som stod dig nära?
Nepp
5. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Man kommer antagligen alltid att sakna något.
6. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Inget lika starkt datum som förra året då det var studentdatumet som gällde :) !
Detta året får det bli deb 16 oktober då resan tog sin start !
7. Vad var din största framgång 2008?
Hum ja.. det får nog bli att jag ville komma iväg och faktiskt lyckades komma iväg fast att jag från början inte hade någon som helst människa att åka med.
8. Största misstaget?
Misstag finns det väll lite här och där antar jag, men inget så direkt som jag kan komma på.
9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nä, jag har kommit bra undan :)
10. Bästa köpet?
Min kära ipod 
11. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, mat och resan
12. Gjorde någonting dig riktigt glad

Antagligen
13. Vilka sånger kommer att påminna dig om 2009?
"Hot and cold" och "Sweet child of mine"


14.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnare.

15. Vad önskar du att du gjort mer av detta året?
Levt nuet och njutit av tillfällen som har varit bra.
16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Mått dåligt. Och som vanligt borde jag ha tänkt mindre haha.
17. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos mormor och morfar med familjen.
18. Favoritprogram på TV?
Det ända programmet jag nog på riktigt har följt detta året är Andra avenyn haha
19. Bästa boken du läste i år?
Bra fråga
20. Största musikaliska upptäckten?
hum hum..... jag har börjat lyssna mycket på Billy Idol och Amy macdonald.
21. Något du önskade dig i julklapp och fick?
Ett armband
22. Något du inte önskade dig men som du fick?

Vantar
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Samma dag åkte jag till Egypten med familjen för att fira att pappa fyllde 50 den förste maj.
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Säkerligen  
25. Vad fick dig att må bra?
Hög, bra och glad musik
27. Vem saknade du?

Ingen speciell tror jag
28. De bästa nya personerna du träffade?
Min kära Tessiless, Therese.  Som jag är så glaad för :)
29. Vilka hoppas du på inför 2009?
Att det ska bli ett bättre år än 2008. Det borde bli det och jag hoppas på det :)

GOTT NYTT ÅR !


Kommentarer
Postat av: Äääntån

Andra Avenyn som favoritprogram???

Klent, du kunde ju dragit dit med Boston Tea Party eller ngt och behållt respekten...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback