Det var det det

Såå, då har mitt liv de senaste typ tva månaderna återgatt till det vanliga här hemma.
Man undrar nästan om allt bara var en dröm när man som vanligt sitter här som så många andra dagar, men ickesancike var det någon dröm inte!

Vi var så sjukt nära att missa flyget från Bangkok i förrgår. Som tur var gjorde vi inte det haha, och typ 28 timmar efter att vi lyft fran Bangkok var jag hemma pa skånsk hederlig mark igen.
Jätte myspys att träffa mamma, pappa & Sandra igen. En valkommen hem skylt hängde i taket haha och det bjöds på vad vi har varit sugna pa nar vi var ivag :jordgubbssaft, bakpotatis och skagenröra. Myyys :)!!

Kanner att jag vetifan riktigt vad jag ska hitta på. Valen här hemma är en aning mindre än vad jag har blivit van vid. Det star nu typ mellan att sitta här eller att titta på tv typ. Det ar skönt att kunna vara sjalv igen, har ju inte varit själv många studer på dessa veckorna. Men det ar något som fattas nu lixom, min följeslagare är borta och nu känns det ganska ensamt måste jag erkänna nar ingen är hemma. Jag kommer bli ett umgås freak!

Min säng var föresten jävligt skön inatt, men det är värst vad det är tyst här hemma om nätterna, inga andra gäster som man hör en massa. Hehe vaknade dock med halvt ångest mitt i natten över ditten och datten och undrade vad i helsike de senaste veckorna tagit vägen.

Kallt som fan är här, snö är här och jag känner att det är en jäkla tur att det är julen jag har kommit hem till istallet för att inte komma hem till "inget alls". Men jag behöver akut ett par vinterskor, för vad jag kan komma på förtillfället äger jag inga sånna.

Nu ska jag käka SVENSK frukost och inte nagra klena rostade mackor med sylt på ;)
Föresten blev jag sugen pa lösgodis med, det var evigheter sedan jag åt det!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Välkommen hem, än en gång =)

2008-12-12 @ 12:55:59
Postat av: My

Välkommen hem Lina :) Hoppas inte det känns alltför jävligt! Glad Lucia på dig ;)

2008-12-12 @ 22:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback