Tisdag

Känns som att dagarna på jobb bara blir segare, tröttare och tråkigare. Jätte bra att jag då har fixat så att jag ska vara där längre haha. Meen, pengar e pengar och de kommer att behövas. Kommer nog som tur är att ha ganska många dagar med de skönare tiderna, hoppas jag iaf!

Det finns så sjukt mycket tid över till att tänka på jobb, det ända jag gör är att köra omkring, snacka med en datakärring i headset, och lyfta en massa. Alltså inget komplicerat som gör att man måste koncentrera sig på något. Därför far tankarna titt som tätt iväg, ibland skulle jag helt ärligt vilja lägga huvudet under trucken och köra över det några gånger. Andra gånger är det som att man går in i någon slags trans, helt plötsligt "vaknar man till", en massa tid har gått och man undrar hur alla varorna kom på burarna. Detta tillstånd är det absolut bästa att hamna i och då går tiden undan!

Idag har jag funderat en massa på hur det igentligen ska bli i höst, ska jag verkligen komma iväg någonstans? Hur/vad ska jag göra annars, jag som verkligen känner att jag måste iväg. En ganska ångestladdad jubbedag med andra ord. Och jag var ganska livrädd för hösten.
Meen läget ändrades när jag kom hem, just nu känns det super och jag hoppas att vi matchar varandra och att det verkligen blir något av detta. Det är fasiken vad mina "planer" har ändrats hela tiden haha, men jag hoppas på detta, det skulle vara det bästa och isåfall ser jag fram emot hösten!



Det känns föresten som att det redan är lite höst, konstigt värre.
Snart bär det av mot karusellåk =)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback