Onsdag


Efter att ha blivit kallad tönt och för att jag för tillfället inte har något bättre för mig får jag väll skriva ihop något här för att inte bli ännu töntigare!

Titta ut kära vänner..vad ser ni? Jag vet inte vad ni ser men jag ser att det är ganska mörkt, ruggit och att det regnar. Vad är detta? Jo typ som höst! Och för tillfället kan jag säga att det är förbaskat mysigt och att jag imorse hoppades att det skulle vara dåligt väder när jag slutade så att jag slapp gå i stan och leta efter jeans som jag är i stoort behov av. Mina favoritjeans som jag typ alltid använder sprack på knäet för några veckor sedan, just det gör väll kanske inget eftersom jag tycker att det är snyggt. Det som gör något är att jag (och andra) tänker på mycket mer att jag typ bara har ett par. Innan var det bara ett par jeans som inte utmärkte sig på något sätt, nu är det ett par jeans med hål på knäet och jag tänker på att det är samma byxor jag tar på mig typ samma dag eftersom jag varje morgon när jag ska ta på mig dom fastnar med foten i hålet. Jag behöver ett par jeans till som jag gillar, inte som de jag har nu som är ooobekväma.
Jag är på jakt men de e svårt!

Ska väll tillägga att det antagligen bara är tillfälligt som jag tycker detdär med höstfeelingen är mysigt. Om ett tag kommer jag väll svära och gnälla över det och mamma&pappa kommer återigen när de blir trötta på mitt tjat lägga in kommentaren om varför jag inte tar mitt pick och pack och flyr Sverige på vintern om jag nu ska klaga så himla mycket på det. Och ja kära mor och far, det kan jag detta året säga att jag ska. Jag ska ta mitt pick och pack och fly till varmare vindar än vad de blåsiga och regniga jävla Sverige vindarna har att erbjuda, iaf för några månader.
Så är det, blandade känslor är det med!

En sak som är konstig, varför tycker jag att denna dagen är sjukt skön fast att jag inte gör ett skit ?
För någon dag sedan höll jag på att bli både jättedepp, knäpp och allmänt störd just för att jag inte hade något alls att göra..! Konstigt detdära. Konstigt också så olika man kan känna och tycka från dag till dag om både det ena och det andra. Skulle vara kul att veta vilka "faktorer" (haha) som påverkar en från dag till dag..något måste det ju vara som påverkar en, iaf lite..eller vad vet jag?

Typiska saker är att när jag jobbar vill jag hela tiden bara vara ledig.
När jag är ledig och har tråkigt tänker jag att jag lika bra kunde ha jobbat.
När det är tidiga mornar  vill jag bara sova.
När jag har sovmorgon är det nästan aldrig så skönt som jag tänker att det ska vara, jag sover för det mesta inte ens speciellt länge.

Så nu har jag varit duktig och skrivit några rader här, nu ska jag dricka te, äta skorpor och se film. Höst!

Det har och är faktiskt en ganska trevlig vecka, imorrn är det tatueringsjakt med Tessiless, trevlans värre!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: tus

jag tittar ut.... jag ser en vacker solig dag... lite moln dycker upp då och då.. lite blåst.. annars parfa! =)

2008-09-04 @ 12:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback