Göteborg

Öee, de e nästan alltid så tråkigt, små tomt och små sorgligt att komma hem från något man planerat och sett fram emot ett tag. Inte för att detta var någon värsta resa, men ääändå. Aoja, jag har iaf haft tre treevlans, braa, rooliga & skraattiga dagar i Göteborg och jag har fått mina massa åk i karuseller =)!
Vi hade världens bästa Lissebergväder antar jag eftersom det var jättekorta köer nästan hela tiden båda dagarna. Det roliga var att vi var beredda på att ha värsta pisse och regn väder, men icke, regnet kom inte förrens klockan tolv när dem stängde igårkväll och vi vandrade hem med paraply och genomblöta skor.
Jag åkte föresten den äckligaste karusellen jag någonsin åkt, första gånegn var den iaf rena plågan, blundade hårt från att jag satte mig till att jag gick av och Anton trodde att jag satt och grät haha. 

    


  

Allt för få bilder togs och av dem som väl togs blev allt för få något att ha haha!

Näe, nu ska jag allt ta mig en tur in i ducshen och sen gosa ner mig i sängen, kommer sakna det mega sköna täcket på hotellet och imorgon kommer jag sakna frukost buffén!

Tjingeling!



Du får hoppas som om himlen fanns, och tro och be att det ska gå för du får ingen tröst av din inre röst

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Oerhört heta bilder...

Postat av: tus

coola brillor på bilden! haha

2008-09-04 @ 12:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback