Fredag men känns som söndag

Fy himla satan i gatan vad jag är mätt, har precis tryckt i mig pannkakor som jag själv otroligt nog har ställt mig och lagat.

Idag har jag haft en ledig dag, den enda lediga dagen denna veckan förutom på söndag. Jag har missat varje soldag denna veckan. Fast ja, jag har börjat halv tolv hela veckan så har hunnit med lite sol i trädgården på morgonen. Men en riktig stranddag hade jag inte haft sedan i söndags så jag fick tillslut med mig en "halv liite sjuk" och från början smått motståndsaktig Anton till stranden. Det var fanken vad solen stekte idag och det var riktigt varmt i vattnet, man frös inte ens speciellt mycket när man gick i från början, inget alls nästan.



Första augusti idag, skumt värre.
Denna sommaren har/är inte varit något speciellt, den har inte varit dålig, inte varit bra, kunde varit mycket sämre, kunde varit bättre. En sommar som om något år bara helt enkelt kommer att vara en i mängden. Detta årets jsommarjobbande har gått sjukligt snabbt!

Nästa vecka bär det iallafall av till göteborg i några dagar, skönt a tt iallafall komma bort någonstans i sommar hehe.
Dååå ska det bli av att åka karuseller, det är fan en viss speciell glädje känsla med att åka karuseller och den känslan ska då uppnås många gånger nästa vecka!

Näe, snart ser jag fram emot att gå och lägga mig i en säng med nyinköpta sängkläder och en nyinköpt FLÄKT!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Äääntån

Oerhört heta skor...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback