Byxor & avis

Veeet ni vaad?
Idag hittade jag mig inte ETT par nya byxor, nänänää, jag hittade mig TVÅ par nya byxor.
Här har man gått i flera evigheter och letat byxor men inte hittat några, sen går man och hittar två byxor. Men jag klagar inte, klagar absolut inte heller över att de var billiga OCH bekväma. De ni! Jag kallar det inte skicklighet utan endast tur!

Sen kommer vi till det andra ordet i rubriken : Avis!
Ja jag är avis på Therese.
Vi var ju och kolla på tatueringar idag och Therese den lilla grisen hittade sin favorit och blev kär. Jag hittade inte min och nu börjar jag vela vart den ska sitta fast att jag viste vart jag ville ha den innan, inte bra det där!
Inte nog med att hon hittade sin favorit, hon har bokat tid nästa vecka med. Fuskit värre. Men det är kul ändå för jag ska vara handhållare och fortsätta min egen jakt.

Imorgon fredag blir det jubb, chill, teater och lilla torg.

Tjingeling!

Visst känns det fint att va vid liv en dag till?
Visst känns det fint nu, Hurricane?

Kommentarer
Postat av: tus

kan ni tänka er?? TVÅ par :O ... och senare hittade hon en bikini... överdel! mohaha

2008-09-04 @ 12:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback