Bio

Igår var jag på något mycket trevlans och mys med Therese. Utomhusbio. Tur att det var bättre väder än idag haha =)!
Filmen som gick var Flyka drake, det var inte direkt en gladefilm, hemsk film meen brao! 
Det kändes lite som att man själv var med i en lite sådär gammeldags romantisk film, speciellt när man lyssnade på detdära "knastrande" ljudet som lät när filmen rullade. Ja de var trevlans att sitta där med två av det mesta eftersom att båda lyckats ta med samma saker typ, så vi hade två röd&bruna rutiga filtar, två popcorns påsar, dubbelt av frukt och fruktsallad och en herrans massa dricka som bestod av saft, juice och nån chokladgraj. Sen får vi inte glömma en massa naturgodis, kakor och tuggummi. Så kan det vara och rester blev det!

Jag kom dock inte hem förrens halv ett, skulle upp halv sex, där imellan var det ju tänkt att jag skulle sova så gott och fint, men icke haha. Kunde fasiken inte sova normalt, bara vaknade hela tiden. Så imorse var det en sjukt trött jag som körde till jobb och blev ännu jäkla tröttare när jag brummade omkring i kylan och ögonen sved och rann för att de bara ville blunda&sova. Så jag gick och satte mig inne på toaletten och sov i tjugo minuter, där efter kändes det iaf lite bättre haha.

Nu har jag&Sandra typ precis varit och käkat middad hos mormor och morfar, Smarrit värre.

Nu har jag lust att gå och lägga mig, men känns som att det är lite väl för tidigt.

Tjingeling!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback