Tisdag

En lektion, frukost och en runda i stan med Sara & Carro, pluggat och suttit här. Det har varit min tisdag hittills det.
Det krävs dock mer plugg haha, illa illa..muchu illa!

Haha, vilket jäkla KLÖDD de e med dendär sidan man ska anmäla sig till utbilningar på. Spec igår. De e så bra att jag är ute i sista stunden när sidan blir "överbesökt" eller va fanken de heter så att den inte funkar. Idag har de öven klöddats med mina betyg jag plugga upp förra terminen, för de hade såklart inte registrerats på den sidan. Dumma jäklar, vad tror dem man ska ha betygen till igentligen? Men men nu är de inskickade iaf.
Haha de känns egentligen sjukt onödigt att anstränga sig och söka in, kommer ändå aldrig komma in på de.
Förstår heller inte varför den enda utbildningen som jag egentligen vill inte finns i Malmö, jag som var helt 100 på det haha, iiiilla. Allt de roliga ligger långt åt tjooottaheijti!

Ja, detta var ju kul haha,
Tjiiingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback