Seg

Nu har jag sovit i elva timmar, av det blir man sjukt seg..
ännu segare blir man om det regnar ute !
Suck!
Tjong!

Haha, de e jävligt bra att jag får för mig att det är sånt där möte om Au pair idag, spec när jag läst inbjudan och mailet några gånger, dock aldrig tänkt på vilket datum det var utan bara fått helt klart för mig att det var idag.
Haha men icke, väl på bussen nästan framme fick jag för mig att kolla vilket datum det verkligen stod. Inte stod det den 5:e utan 6:e. Yeah! Klant arsel. Fast de va ändå bra, för jag kom uuut, och då blev jag allt piggare och gladare :) !
Jag förståååår då inte, just nuu känns livet så ljust och enkelt. Varför kan det inte bara hålla sig så. Orka med när man ramlar ner i skiten? Nä! 

Haha, heetaste och bästa videon jag sett, men de fanns ingen annan vad jag kunde hitta.






Nu ska jag se om jag kan lyckas med pannkakor :) !
Tjing !

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad skönt att allt känns bra igen =) Ta vara på det ♥ pussipuss

Postat av: Emelie

Vad bra att du verkar må bättre efter anton igen :)

2008-04-07 @ 17:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback