Picknic

Denna dagen började med illa iiilla. Som tur var stannade jag inte bara hemma som jag igentligen hade en megalust till att göra. Utan jag tog mig brummande med bussen till Emelie, plingade på dörren, dörren öppnades pyttelite, jag öppnade dörren och tjoo, där började "vi gratulerar i förskott" sjungas av tööserna och värsta pickick grajjerna var framställda. Alltså en suprise picknic =)
Sen brummade vi med Emsään vid ratten till bokskogen och åt både det ena och det andra. Tack töser ♥ det var trevligt väääärre =)

    

Tjingeling!


Tack ! Tårigt värre blev det, men de va så fint, kommer med stor sannolikhet läsa det mååånga gånger.
Brukar inte vilja att tiden ska gå snabbt, men nu skulle jag bara vilja spola fram den och se hur allt blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback