Måndag

Det är soool, och det är då jag glad för ! Fast hade det varit regn hade jag haft större anleding till att ligga i sängen en hel dag under täcket och kolla på film som jag egentligen vill göra. Eller nä, det är tur att de inte regnar !!

Känns som att denna veckan kommer att bli supermegaduper lång. När veckorna går snabbt klagar man på de, när de e långa klagar man på de.

Nu väntar jag bara på att de ska bli sol vid hammocken så jag kan sätta mig där och läsa. Detta är alltså bara ett jäkla tidsfördriv.
Av två dagar i Sverige solen har jag fått soleksem på halsen, undra hur de blir med en veckas Egypten sol. Den som väntar får se.

Kanske att jag pallar ta mig medicinen motion sen, som min faaader så fint kallar det.
Oj vad negativt detta blev, men så kan de ju med vara. Fast just nu är det ändå ganska okey tror jag, just nu är jag inne i den "humör fasen" då jag tror på nått trevligt litet hopp någonstans någongång och tiden. Hoppas dock att jag stannar kvar i den fasen längre än vad det vara förra gången!
Det  är halv komiskt hur snabbt man kan ändra uppfattning lite om saker. 
 
Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback