Låång fredag

Guud vilken lååång fredag det har varit today. Dock en ganska bra och effektiv sådan..
Kom hem, åkte direkt med mamma till Vellinge och kolla lite, kom hem igen och baka scoones, kolla prisonbreak, plugga, åkte med Sandra till frissan, åkte till Mobilia, kom hem, plugga lite och nu har jag precis tagit en dusch som var välbehövligt varm. Det är satan vad kallt och blåsigt det blev ute! Illa illa !

Haha, tycker allt det är lite komiskt att jag har letat både här och där efter en klocka och ett halsband typ överallt men ändå inte hittat något så som jag vill ha. Men så åker man till en trevlig liten smyckesaffär i Vellinge och hittar sånna där berlock grajjer till mitt armband och ett halsband som skulle kunna gå och en klocka som skulle kunna funka. Inte ett 100 procentigt bra halsband och inte en 100 procentigt rätt klocka. Meeen på god väg, och de finns i samma lilla affär haha.

Nu e jag tlöööött.
Tjingtjong :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback