Here comes the sun!

image238Little darling, I feel that ice is slowly melting, älska den låten, men den biten e då den bäästa haha :) !

Idag var det en trevlig medialektion jämfört med hur seg den brukar vara. Jag och Therese gick omkring och fotta bilder på hennes cykel till vårt "projektarbete" haha. De enda otrevliga är att jag har jävliga skoskav.

På onsdag har vi prov, ett segt jävla prov och jag har noll i motivation till att plugga på det. Ska bli intressant att se hur jag kommer klara tentor i framtiden haha.

Kan nog bli en rätt trevlig vecka hoppas jag, på onsdag vankas det förmodligen en och annan tur i karuseller och på lördag paartaj hos Emsäään :)!




Ett vårtecken till : "Glassvagnen" vid kanalen har infunnit sig :)!






Ännu en som e rädd för fåglar haha ;P!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: tus

hahahaha smyg fotta du mig när ankorna jaga mig :P Det märkte jag aldrig, var för koncentrerad på att bli av med ankan hahaha trevlig promenad idag snäckelisa :D haha Puss

2008-04-14 @ 20:34:03
Postat av: Caroline

fååglar är faaaarliga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback