Galet

Det är galet. Nu sitter jag här med en resa till Egypten som startar i övermorgonkväll. Själva det är kanske inte så jäkla galet. Det galna är att det känns som det var i förrgår jag satt och skrev in siffror som räknar ner just till söndag. Har för mig att det den dagen var typ 49 dagar kvar. Och nu sitter jag här och det är bara två hela dagar tills jag är där. Var i helvete har de andra 47 dagarna tagit vägen? Jag vet seriöst inte ens riktigt vad jag har hittat på med dessa 47 dagar. Det är läskit, iallafall konstigt.

Det är som typ när man ibland går eller åker buss, helt plötsligt har man åkt förbi typ en massa hållplatser utan att lägga märke till det och man undrar hur fanken man kom dit. Det är samma nu. Hur kom jag hit till denna dagen? För att inte tala om att det snart är maj. Var i helsike tog januari, februari, mars, april vägen? Hehe, jag vet att jag tjatar på som fan om tid. Men det är då ett märkligt ting dendär tiden och jag kan inte påstå att jag gillar den!

image246Jag vill att det ska vara för ett år sen nu. Täänk. Snart om en månad hade det isåfall varit studenten som hade gällt.
Visst jag har det chill nu meen för ett år sen: Själva känslan, all förväntan, all lägtan, all planering, känslan av att nu kan vi skita i allt, sitta på BO01 istället för en massa lektioner, det var sjukt skönt typ dendära sista månaden, det var sån riiiktig "det är över och vi har en supermegabraball dag att se fram emot". 

ÅH, ta oss tillbaaaaaaaaaaaaka! Haha, den dagen skulle man kunna betala så himla dyrt för om det skulle kunna gå att uppleva den igen !

Tjoong !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback