Fredag

Hum ja, idag e de ju då fredag. Känns både som det och inte som det.
Var iallafall en lektion i skolan, lämnade in mitt ena projekt så nu e de klaart.
Gick en sväng i stan och köpte mig hårsnuddar, klämmor och sånt man måste ha, sen hittade jag mig ett trevligt linne, dessa linnen haha!

Skulle föresten byta mina skor med som jag köpte för typ en månad sen, har använt dem typ kanske max tio gånger och klackjäveln har ramlat av. Men nä de kunde ju så klart inte byta skorna i affären eller ge mig pengarna tillbaka. Haha, sånt kan jag störa mig på, inte en chans att jag skulle kunna "vinna" över den där tanten i kassan bara för hon är så himla mycket äldre än mig. Jag får skicka min kära mor istället, hon e bra på sånt där. Hon tycker de e kul att pruta med, så de ska man väll få se/höra i en vecka nu haha.

Helt plötsligt hittade Sara mig i kön, sen "hittade" vi Carro i stan, så de blev en liten runda till och käka. Seen när jag skulle till bussen så krockade jag nästan med Emsäään ;)! Som de kan gåå.

Har precis bränt mig en skiva med SVENSKA SOMMAR låtar, så nu ska jag dra mig in på rummet för ännu ett försök till att städa. De brukar av någon anledning gå så mycket bättre att städa när man precis har bränt en skiva som man kan lyssna på.

Usch, har en äckelanalys att skriva tills på sön, de känns seegt. Speciellt eftersom jag vetefan vad jag ska skriva.
Känns även som riskt för seeeeeegeseg kväll ikväll =( imorrn ska jag iaf jobba och tjäna in lite pengar!

Tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback