Fredag

Såå, vad duktig jag har varit.
Igår hade jag värsta långa samtalet med min käre far, han är allt bra han ♥! Iaf så fick jag tumma på att jag varje morgon jag kan ska springa en runda eller gå en runda för att det kanske hjälper så att jag ska bli piiiggare, glaaaáre och få tillbaka min kära halvt borttappade aptit. Så vad har jag nu gjort? Jooo jag har vatt ute och gått i en timme, och ja jag känner mig då gladare än när jag vakna :) ! Luktade öven den andra gödselstanken för detta året. Och den lukten idag kan man verkligen kalla staaaaank!

Idag SKA det bli en bra och glad dag utan att jag klyddar en massa för de pallar jag seriöst inte längre.
Solen skiiiner, en tur med Carro och Sara väntar för fixning av supriiise och bio ikväll. Så nu ska dethär för böövelen försöka bli en ångestfri och bra  daag!
 

Ännu en ful video, men med en braa låt!



Tjingeling !

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha, gick vi om varande i morse :P? haha, var gick du =)? pussipuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback