Aktivt värre

Ja, de e värst vad jag kan vara aktiv här idag.

Jag bara tänkte på en sak.
Innan idag när jag satt där ute och läste så ringde det på min mobil. De va någon ung tjej som från någon Au pair "firma" som undrade vad jag tyckte om de mötet jag "skulle ha varit på" om jag inte hade tagit fel på dagarna. Det var iof inte detta jag undra utan de första hon sa när jag svarade hon hade presenterat sig var jätte glatt typ "Hur är det?" atomatiskt svarade jag att det är bra eftersom det inte är någon jag känner. Men det skulle vara kul att någon gång höra vad de hade svarat om man svara typ "Näe det är inte så bra just nu" eller "Näe de e inte så bra, jag har diaré och håller på att skita på mig".  Haha, hade varit så kul och höra vad de hade svarat tillbaka. Man skulle allt vilja testa någon gång ;) !

Kom precis på att jag har två filmer som jag köpt men inte sett, kanske skulle kunna roa mig lite med att se någon av dem!

Tjoongpuré

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback