.

Näe, de e fan inte klokt vilken morgon rutin jag har fått på att vakna typ samma tid varje morgon. Ganska illa eftersom de inte är direkt någon superbra tid. Tiden är mellan sju och halv åtta. Det är rent för tidigt att vakna vid den tiden om man har sovmorgon, men de e sent försent att vakna om jag inte har sovmorgon. Har jag sovmorgon och vaknar vid den tiden e jag ganska pigg, men har jag inte sovmorgon och behöver gå upp en halv timme/timme innan den tiden är jag dödstrött. Ett problem detdära, dock ett litet litet minimalt litet jävla problem om man jämför med alla andra sjuka jävla problem som finns i denna värld. Jävla idiot! Vila i frid !


Bilder från vår våååår dag ♥ !
Igår luktade vi föresten årets första gödsel lukt och jag fick årets första flugan i ögat som man typ alltid får när man cyklar till Klagshamn på sommaren, det är tecken det ;) !
             

Haha det roligaste på hela dagen igår var ändå när sandra skulle sprinag ner och känna på vattnet utan att se vattnet som fanns under all tången, nya vita skor var inte så vita längre och de lukta skiit, påvägen hem var det en barfota Sandra som cykla!

    

Nu ska jag städa ett skitigt rum, Tjingeling på er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Heeej vannen!!! Nu ar jag minsann snart hemma igen :) Saknar er allt litegranna nu. Har varit med om massa skojiga saker och verkligen haft det jattebra! Hoppas att ni kommer till mig allihop pa lordag :) Ser trevligt ut med vaaaariga bilder ;) Pussssss pa er!! ps. har inte kunnat uppdatera min blogg da sidan inte funkat sarskilt bra under resan. lite trist, men desto mer att visa nar jag kommer him :) PUss o kram...take care!!!

2008-04-14 @ 18:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback