19:års presenten

Såå, nu har jag varit på min 19:års present. Bättre sent än aldrig :) Det var skööönt med massage. Det var dock svårt att andas i det lilla hålet haha. Och jag fick lite samma känsla som när det ibland börjar klia som fan på mina ben och röven när jag går/cyklar.
Pappa tyckte jag skulle frågat hon som knåååda min rygg om hon visste  varför det kliar, men hur kosntig i huvudet låter man inte om man frågar "Du ursäkta, vet du varför det kliar på mina ben och min röv när jag ibland går/cyklas på grusvägar?" Så jag hoppade över att fråga det!

I tisdags när jag och Anton egentligen skulle till Köpenhamn var det sviinkallt och en massa regn så vi sköt fram det. Igår var det soligt, idag är det soligt. Varför kunde det inte varit soligt då?
Men de blev iof en trevlans tisdag iaf som startade med en låång frukost, som vanligt haha :) , med Carro och Sara :)! Och köpenhamn bytes ut mot hederliga gamla Malmö. Istället för trevliga vår och sommarkläder köpte jag istället tre filmer, inte alls lika kul enligt mig nej.

Resten av dagen kan jag tänka mig går ut på att forsätta kolla på prison break, njuta av soolen, plugga och nu käka min improviserade pizza.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Så det blev en improviserande pizza, lät... gott ;) och spännande! Hoppas den smakade bra =) puuuuuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback