Ujujuj

Haha. fanken vad det regnar.
Jag skulle gissat på att klockan var typ tolv istället för nio. Hemskt va mörkt det har gått och blitt.
Och i detta läget hemma känns det inte aallt för trevligt. Ska bli skönt på torsdag faktiskt !

Sorry att jag tjaaatar men jag kan verkligen foortfarande inte fatta att sommaren är över. Lägligt
när jag väl går och hittar två par shorts haha, känns inte kul och lönt att köpa det nu. Vissa går
ju till och med med sina varmaste vinterjackor, där går gränsen lite, för riktigt såå kallt är det inte haha.
För tillfället känns det som att jag inte riktigt har en aning om vad jag håller på med, känns som allt bara glider.

Näe, nu ska jag dra mig och till Tv:n och kolla på Hitch ;)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback